לראשונה מאז הטלת הוטו על זייברט: 'ועדת השמונה' תתכנס הערב

מוטי הלפרין No Comments on לראשונה מאז הטלת הוטו על זייברט: 'ועדת השמונה' תתכנס הערב

פרסום ראשון: ועדת השמונה של אגודת ישראל תתכנס הערב בבני ברק, כדי לדון בפעם הראשונה על הוטו שהטילה דגל התורה על חנוך זייברט, המועמד בעיר. חברי הוועדה יצטרכו להחליט כיצד לפעול מול דגל כדי שהוטו יוסר, כפי שחשף כתבנו מרדכי הלפרין

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חשיפת קול חי: כתבנו מרדכי הלפרין מפרסם הצהריים (שלישי), בהמשך לפרסום על כך שדגל התורה הטילה וטו על מועמדותו לראשות העיר בני ברק של חנוך זייברט מאגודת ישראל, כי אגודת ישראל תקיים היום כינוס ראשון ורשמי מאז הטלת הוטו, דיון בו יצטרכו להחליט כיצד לפעול. מדובר בכינוס של 'ועדת השמונה' באגודת ישראל, שם יצטרכו להחליט כיצד הם פועלים מול הטלת הוטו על המועמד שלהם לבני ברק.

לפי הפרטים שהגיעו לידינו, ועדת השמונה תתכנס בעיר בני ברק. בדיון יצטרכו להחליט בכירי אגודת ישראל, בפעם הראשונה מאז חשפנו כי דגל התורה הטילה וטו על מועמדותו של חנוך זייברט, כיצד לפעול בעניין. באגודה, לפני הכינוס, מודים בשיחה איתנו כי האופצייה היחידה מבחינתם זה להתעקש על השארת זייברט כמועמד – בתמורה לשלל תופינים ודרישות שיגיעו מצד דגל התורה, אם תסכים להסיר את הוטו.

הבוקר פרסמנו כי מי שהופקד מטעם דגל 'להטיל את הפצצה' על הטלת הוטו, הוא חבר הכנסת יעקב אשר שכיהן בעצמו בעבר כראש עיריית בני ברק. בישיבת משא ומתן שקיים עם זייברט והשר מאיר פרוש, עדכן אותם על הטלת הוטו. בהמשך אף קיים אשר שיחות עם גבאי ורבני קהילות ליטאיות בבני ברק שדרשו את הטלת הוטו על זייברט, ועדכן אותם שדרישתם התקבלה. את השיחות קיים אשר בימים האחרונים, חלקן באמצעות הטלפון וחלקן בפגישות פנים אל פנים.

"אנחנו מטילים וטו על חנוך זייברט. אתם צריכים להביא מועמד אחר, שיהיה מוסכם גם עלינו", אמרו חברי הצוות של דגל לאגודה. במסגרת ההסכם בין המפלגות, שגרם לאגודה להצביע בבחירות הקודמות למועמד דגל לראשות העיר, אברהם רובינשטיין, המועמד הפעם מצד אגודה צריך להיות מוסכם גם על דגל התורה. עם זאת, באגודת ישראל אופטימיים וטוענים כי ההחלטה של דגל עוד תשתנה עד הבחירות.



0 תגובות